მიმდინარეობს საიტის განახლება..

Under Construction

დღის ახალი ამბები:
სამშაბათი, 2018-06-05

ხუთშაბათი, 2017-06-15
აქცია სახალხო აფთიაქში!
მამაკაცებისთვის

მამაკაცების რეპროდუქციული ჯანმრთელობა

მამაკაცების რეპროდუქციულ ჯანმრთელობაზე გავლენას ახდენს ცხოვრების წესი, კვების რეჟიმი, ასაკი,

გარემოს მავნე პირობები, თანმხლები დაავადებები. 40 წლის ზემოთ კი სქესობრივი ფუნქციების გაუარესების ყველაზე ხშირი მიზეზი წინამდებარე ჯირკვლის კეთილთვისებიანი ჰიპერპლაზიაა.

სქესობრივი ფუნქციის გაუარესების მიზეზები:

ასაკის მატებასთან ერთად მამაკაცის სასქესო ჰორმონის, ტესტოსტერონის გამომუშავება მცირდება, რაც სექსუალური ფუნქციის დაქვეითებას იწვევს.



ალკოჰოლისა და თამბაქოს ჭარბი მოხმარება - ალკოჰოლი და თამბაქო აზიანებს უჯრედებს, რომლებიც ტესტოსტერონს გამოიმუშავებს.



სიმსუქნე, განსაკუთრებით ცხიმოვანი ქსოვილის დაგროვება წელისა და თეძოების არეში - სიმსუქნე ორგანიზმში მამაკაცისა და ქალის სასქესო ჰორმონებს შორის თანაფარდობას ამ უკანასკნელის სასარგებლოდ ცვლის.



გულისა და სისხლძარღვების დაავადებები.



ენდოკრინული სისტემის დაავადებები - შაქრიანი დიაბეტი:

შაქრიანი დიაბეტის დროს ზიანდება სისხლძარღვები, ნერვები, მათ შორის სასქესო ორგანოების. ამ დაავადების შემთხვევათა 88-92% ახლავს მამაკაცების სქესობრივი ფუნქციის გაუარესება.




შარდ-სასქესო სისტემის დაავადებები: მათ შორისაა საშარდე სისტემის ინფექციები და ყველაზე ხშირად ასაკთან დაკავშირებულია წინამდებარე ჯირკვლის კეთლთვისებიანი ჰიპერპლაზია - პროსტატის ადენომა.

შარდვის გაძნელება

შარდვის გაძნელების მიზეზი პროსტატის ადენომა და პროსტატის კიბოა. დაავადების სიმპტომები მაშინ ვლინდება, როდესაც სიმსივნე ზომაში მომატებულია და საშარდე მილს აწვება. ამ დროს აღინიშნება გაძნელებული და წყვეტილი შარდვა, ერექციის დაქვეითება, იმპოტენცია. შარდვასთან დაკავშირებული უმნიშვენლო პრობლემების დროსაც კი აუცილებელია ექიმთან კონსულტაცია.



მჯდომარე ცხოვრების წესი

როდესაც მამაკაცი ფიზიკურ აქტივობაზე კვირაში ხარჯავს 1400 კკალორიაზე ნაკლებს, მისი ცხოვრების წესი არის მჯდომარე.




საყურადღებოა, რომ 1 კვირის განმავლობაში 1400 კკალორია იხარჯება შემდეგი ფიზიკური დატვირთვის დროს:

სირბილი - 2,5 საათი, ცურვა - 3,5 საათი, ფეხით სიარული -7 საათი.